Så länge världen snurrar kommer vi alltid känna oss förvirrade

Idag var jag hemma hos D's föräldrar. Jag älskar hennes familj och är så glad att jag fortfarande har kontakt med dem och att de vill ha kontakt med mig. Jag vet att jag har min familj och mina vänner.. Men ibland känns det bättre att prata med dem. De förstår verkligen och jag kan förstå dem.
Pratade även med K hon förstår mig bättre än någon annan. När jag är ledsen tröstar hon mig. Kommer aldrig glömma de ord hon sa till mig bara ett tag efter olyckan.

D sitter där uppe och ser ner på dig.
Hon vakar över dig och ser till att inget ont kommer hända dig.
När du gråter så gråter hon med dig och torkar dina tårar.
När du skrattar så skrattar hon med dig och glädjer sig över din glädje.
Känn aldrig att du inte får le.. Känn aldrig att du inte får skratta.
Och mest av allt. Känn aldrig att du inte får gråta.

Även jag finns här för dig. Jag kommer aldrig lämna din sida.  Du kan gråta mot min axel.


De orden varmde hela min kropp och själ.



Jag är glad att jag har kvar mina andra vänner. Fast jag ofta vill vara ensam så hade jag inte klarat av detta själv.

Förlorar du någon i din närhet.. Så kommer du aldrig glömma honom/henne.
Men du får inte heller glömma de som du har kvar.

Don't wait for tomorrow.. Because you will never get today back.

Vila i frid (W)

Kommentarer
Postat av: Amy.C

allt väl med dig? sorry för att jag svarade sent, eftersom min data gick sönder helt plötsligt..nu lånar jag min kompis bärbar:p haha=) händer ngt i helgen då?

Men önskar dig en trevlig helg:D pösss

2009-03-06 @ 21:02:35
URL: http://amychen.blogg.se/

Lätta på ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0